رواية أحببتك فكسرتني (بقلم هاله رجب الهربيطي) الفصل العاشر

[ad_1]

رواية أحببتك فكسرتني (بقلم هاله رجب الهربيطي) الفصل العاشر

الفصل العاشر….  .

 

مريم: مش معقول إنت تانى

 

أسر: إنتي مراقباني ولا إيه

 

مريم: أراقبك ليه يعنى إن شاء الله

 

أسر: عشان أنا شيك وقمر وكل البنات بتحبني

 

مريم: إنت مش شايف نفسك كويس ولا إيه

 

أسر: طبعاً ياماما شايف نفسي كويس أوووي وعارف إني قمر

 

مريم: مغرور

 

أسر: مجنونه بس عسل

 

مريم إتكسفت ووشها إحمر من الكسوف

 


إقرأ أيضا:رواية عشق وانتقام الفصل الرابع 4

معتز: فى إيه إنتوا تعرفوا بعض

 

مريم: لاء

 

أسر: أه

 

مريم: أه

 

أسر: لاء

 

معتز بحيره: أه ولا لاء

 

مريم: أه إتقابلنا تحت و……….

 

حكت مريم لزياد من أول ماتقابلوا

 

معتز: تمام دي بقا يا أسر مريم تقدر تقول دراعي اليمين

 

معتمد عليها في كل حاجه في الشغل وإحنا أكتر من صحاب

 

مريم قامت باحتضان معتز:طبعاً ياروحي واحشني أوووي

 

معتز:وانتي كمان والله

 

أسر حس بالغيره وكان مستغرب من إحساسه

 

أسر:وانتوا علي كدا بقاا قريبين من بعض أوووي

 

مريم:طبعاً مش إبن خالتي واخويا الصغير

 

أسر حس براحه من كلام مريم

 

أسر:الصغير إزاي يعني إنتي أكبر منه مش باين الصراحه

 

معتز بضحك:فعلاً كلوا بيقول كدا بس هي دي الحقيقه

 

هي وزياد أكبر مني بسنه


إقرأ أيضا:رواية سجين الوحدة الفصل الثانى 2 بقلم رحمة أيمن

 

أسر:زياد مين

 

مريم:زياد يبقي إبن خالنا

 

أسر:تمام.  ايوا عرفته..المهم يعني قولت إيه في كلامي

 

مريم:كلام إيه

 

معتز:أسر رايح شرم عشان.يتابع القريه بتاعته وعاوزنا

 

نقضي معاه هناك أسبوع ها إيه رأيك

 

مريم:ياريت فعلاً يامعتز توافق إنت محتاج للراحه شويه

م

معتز: تمام ماشي ياستي موافق

 

أسر: يبقا إتفقنا النهارده بالليل عالفجر هنتحرك

 

معتز ومريم:تمام

 

أسر:أستأذن أنا بقا سلام

 

معتز ومريم:سلام

 

وخرج أسر من مكتب معتز

 

مريم:ها يامعتز ناوي تعمل إيه مع ملاك

 

معتز:مش عارف

 

مريم:معتز إنت حبيت ملاك

 

معتز:ها…ل.لاء مستحيل أحب غير ياسمين وانتي عارفه

 

مريم:بس يامعتز خلاص ياسمين راحت عيش إنت بقا

 

حرام عليك نفسك وحرام الغلبانه اللي حبتك دي تدمرها

 

معتز:مايهمنيش المهم أرجع حقها مستحيل أسيبه من غير


إقرأ أيضا:رواية حياة الصقرالفصل الثاني عشر 12 بقلم شهد جاد

 

ما أنتقم منوا مستحيل يامريم مستحيل

 

مريم:معتز إسمعني بس إنساها وعيش أنا حاسه إنك بدأت

 

تحب ملاك عيش حياتك وانسي

 

معتز بعصبيه:أنسي ههههههههههه أنسي إزاي أنسي إن حبيبتي

 

ماتت بين إيديا أنسي إنها كانت حامل أنسي شكلها وهي

 

بتموت قدامي أنسي حياتي أنسي عمري قوليلي إزاي بس

 

ياسمين دي كانت مش بس مراتي دي كانت حبيبتي وبنتي

 

وأختي وأمي وكل حاجه ليا أنا من غيرها مش قادر أعيش

 

قوليلي كدا تقدري تنسي روحك أنا من يوم مابعدت عني

 

وأنا جسم من غير روح محتاج لها أوووي أنا تعبان من غيرها

 

عارفه نفسي بس أشوفها نفسي تحضني من تاني أنا كل يوم

 

أحلم بيها في حضني وادعي ربنا مافوقش من الحلم عشان

 

تفضل معايا أنا تعبت يارب والله تعبت ليه تحرمني منها ليه

 

أنا عارف إني مينفعش أقول كدا بس أنا محتاج لها أوووي

 

وحشتني وحشني صوتها وضحكتها وحشنى كل حاجه فيها

 

أنسي إزاي قوليلي إزاي أنسي بس مش هسيب حقك ياحبيبتي

 

ومش مهم مين هيتظلم المهم حقك يرجع وحشتيني اووي

 

وفضل معتز يبكي 😭علي فراق حبيبته ومريم قاعده معاه

 

مريم: خلاص يا معتز إهدي بلاش تعمل في نفسك كدا

 

معتز:أعمل إيه بس وحشتني اووي محتاج لها والله محتاج لها

 

مريم:خلاص يامعتز إهدي متعملش في نفسك كدا

 

معتز: أنا تعبت أوووي يامريم تعبت محدش حاسس بيا

 

ولاحد حاسس بالنار اللي جوايا أنا خلاص مش قادر أالللفيلا

 

مريم: معتز عشان خاطري إهدي يلا قوم روح الفيلا إنت تعبان

 

معتز: تمام أنا فعلاً محتاج أرتاح يلا نخرج وبالمره نعرف ملاك

 

علي السفر عشان تجهز وبالمره أروحها

 

وخرج معتز ومريم من المكتب وراحوا مكتب ملاك

 

ملاك: مالك يامعتز فيك إيه

 

مريم: مفيش حاجه هو بس إحنا هنمشي وجايين نروحك معانا

 

معتز: ملاك إعملي حسابك هنسافر النهارده عالفجر شرم وانتي

 

هتيجي معانا أحمد عازمنا أسبوع في القريه بتاعته

 

ملاك: تمام ماشي وأنا كمان خلصت شغل

 

معتز: تمام يلا

 

مريم: تمام أنا هروح أشوف زياد الأول وهروح معاه

 

معتز: ماتيجي الفيلا عندي مش كل مره زياد

 

مريم: مانت عارف زياد مش هيوافق

 

معتز: تمام سلام

 

مريم: سلام

 

وذهبت مريم لمكتب زياد وخرج معتز وملاك من الشركه

 

ومعتز وصل ملاك بيتها وكمل طريقه للفيلا

 

عند زياد في المكتب دخلت مريم وملقتش زياد

 

وخرجت راحت عنده الفيلا

 

أماعند زياد وجني جني كانت بتجري وزياد وراها

 

زياد: ياجني إستني بقا تعبتيني من الجري واللهي

 

جني بعصبيه:إنت مالك ومالي عاوز مني إيه يلا روح لها كمل

 

حلقه العشق الممنوع يلا روح مستني إيه

 

زياد:جني في إيه إنتي ليه بتقولي كدا مريم دي تبقا ب…

 

قاطعته جني:أنا مش عاوزه أعرف حاجه لو سمحت إمشي بقا

 

زياد:إنتي باين عليكي غيرانه صح

 

جني: أ…ا…لاء طبعاً وهغير ليه يعنى

 

زياد:يمكن بتحبيني

 

جني:ها….ل..ل لاء مستحيل طبعاً

 

زياد:ليه ياجني مستحيل إنتي أكيد عارفه إيه جوايا من

 

ناحيتك أكيد حاسه بيا جني أنا ب…..

 

قاطعته جني:متكملش لأن اللي ببالك مستحيل يحصل

 

أنا مش مكتوبلي أحب أو أتحب إبعد عني يا زياد

 

زياد:ليه ياجني ليه بتهربي مني ليه مش بتقوليلي مالك

 

جني:عشان مينفعش صدقني والله ماينفع أنا تعبت أوووي

 

محدش حاسس بيا محدش يعرف إيه جوايا تعبت أوووي

 

وفضلت جني تبكي وفجأة حضنها زياد وحاولت تخرج من

 

حضنه لكن كان ماسكها أوووي

 

جني:زياد لو سمحت إبعد عني

 

زياد:لاء مش هبعد عنك مستحيل جني أنا بحبك إديني

 

فرصه واحده أثبتلك حبي ليكي ومش هتندمي

 

جني:بس..إ

 

قاطعها زياد قائلاً:مش عاوز أعرف حاجه إنسي ياحبيبتي

 

وابدأي من جديد أنا مش عاوز أعرف حاجه أنا بحبك وبس

 

والماضي خلاص ننساه

 

جني:بس أنا لازم أعرفك كل حاجه

 

زياد:مش حالا لما تهدي إحكيلي وعلى فكره زياد إبن خالتي

 

ومريم بنت خالتي وأختي في الرضاعه

 

جني:بجد

 

زياد:أه بجد ويلا بقا عشان هنروح عشان بالليل هنسافر

 

كلنا شرم أسبوع في القريه بتاعت أحمد

 

جني بفرحه:طب يلا بسرعه عشان نلحق نجهز نفسنا

 

زياد:يلا

 

وذهب جني وزياد للفيلا للإستعداد للسفر…..

الفصل الحادي عشر من هنا

[ad_2]
اسم الكاتب والمصدر الاصلي
جميع الحقوق محفوظة

2021-12-14 03:07:49

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

close