رواية تائهة بين اضواء الشهره (بقلم سحر خالد ) حصري الفصل الاول

[ad_1]

رواية تائهة بين اضواء الشهره (بقلم سحر خالد )

نبذه عن الكاتبة : كاتبه مصريه أشهر رواياتي عشق الصعيد وجزء التاني حب الادم

سحر الحب اوقع الامبراطور

صغيره على الحب عشقتها فمن تكون

مقدمه

هو قوي القاسي الذي لا يرحم نجم من النجوم اللامعه في عالم يعتبر النساء فقط للمتعه ولا يؤمن بالحب كسر القلوب في حياته شيء عادي

 

 

هي ضعيفه وحيده تائها بين عالم الشهره التي وقعت في بالصدفه لتجد نفسها امام نجمها المحبوب بل الذي تعشقه ماذا تفعل فاهي الفريسه وقعت امام الصياد لينتهي بها الحال

تائها بين اضواء الشهره

رواية تائهة بين اضواء الشهره (بقلم سحر خالد ) الفصل الاول 

البارت_الاول
تائهه_بين_اضوء_الشهره
بقلمي_سحر_خالد

كانت تركض بخوف شديد وهي تلتفت حولها من ان يلحق بها احد وعيونها تنزل منها دموع مثلا الشلال الى ان وقفت امام بوابه كبيره يبدو انها لاحد القصور لتبدا بالضرب على الباب بقوه وخوف ودموعها تنزل

الفتاه……. افتحوا  الباب بسرعه قاسم افتح بسرعه هيموتوني

اتفتح الباب على مصرعه تركض هي الى داخل القصر بخوف شديد

في نفس الوقت كان يركضون خلفه ويبحثون عنها في كل مكان احدهم…… انا شفتها وهي رايحه ناحيه قصر قاسم بيه

الاخر بغضب وغل كبير…….. ورائي مش هتفلت من يدي النهارده

داخل القصر كانت تقف ودموعها تنزل وهي تلتفت حولها ابحث عن

ينزل هو الدرج بقوته وغروره ويقف في وسط الصاله لتركض هي اليه ترتمي في احضانه كانها طفله كانت تبحث عن والدها

غفران…….قاسم حبيبي الحقني هيموتوني
… انا…… انا خايفه …..انت مش هتسيبني ليهم صح

ولكنه لم يتكلم لتنظر اليه تجد وجه خالي من اي تعبير غفران بخوف شديد وتقول…….. قاسم انت مش زي ما سمعت عنك صح مش هتسبني

ولكن مازال على قسوته وصمته لتتراجع هي الى الخلف بكاء شديد وخوف ورعب من القادم

قاسم بغضب وبرود……. كان لازم تفكر في كده قبل ما نتقابل!!

غفران بصدمه…….. ايه انا ما عملتش حاجه غلط انت لازم تفهم وتقول لهم اني ما عملتش حاجه غلط قل لهم ان احنا اتجوزنا قل لهم الحقيقه يا قاسم

اقاسم برود……. حقيقه ايه وايه الكلام اللي بتقوليه ده

غفران بعيون متوسعه من الصدمه…….. انت بتقول ايه

قاسم…….. اللي سمعتيه انا متجوزتش احد انتي
ماسمعتيش عن قاسم الدمنهوري ولا ايه انا اللي النسوان كلها بتترمي تحت رجلي وباشاره واحده اتجوز اجمل واحده في العالم ابص لك انتي

غفران بكاء…….. لا انت اكيد بتهزر انت
انت مش هتعمل في كده انا بحبك وانت قلت انك بتحبنى اتجوزتني عرفهم يا قاسم بلاش هزار الموضوع ده مش مفهوش هزار يا قاسم

ابتعد عنها ببرود شديد ليجلس على احد المقاعد ويضع قدم فوق الاخرى وهو يقول………. وتمن

غفران ببكاء……… تمن ايه

قاسم ……..عايزه قاسم الدمنهوري رجل الاعمال والممثل المشهور يقول انه اتجوزك قدام الناس و تمن ايه هتستفاد انا ايه من كده  اما البلد كلها تعرف

غفران بصدمه ………ان ت انت تغيرت كده ليه قاسم انا

قاسم وهو يرفع يده كي تصمت وهو يقول…….. بلاش كلام من ده كثير قولي هسفاد ايه

غفران بكاء وقل حيله ……..اللي انت عايزه

قاسم بعيون غامضه وبنفس البرود اللي……. انا عايزه هتديه لي

غفران بياس……… ايوه

ينهض من على الكرسي ببرود كما جلس وهو يقول……… تمام

ثم ندى بصوت  عالي علي احد الخادمات لتاتى وهو يقول …….خذيها طلعيها فوق عرفيها قوضيتها

في نفس الوقت دخل حد حرسه القصر وهو يقول…………. قاسم بيه في ناس بره شكلهم غريب وعايزين يشوف حضرتك

ليقول قاسم……..

الفصل الثانى من هنا

The post رواية تائهة بين اضواء الشهره (بقلم سحر خالد ) حصري الفصل الاول appeared first on شوف 360 الإخبارية.

[ad_2]
اسم الكاتب والمصدر الاصلي
جميع الحقوق محفوظة

2021-12-04 19:56:30

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

close